Мастер-нож Мастер-нож Форум любителей ножей
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
28 Май 2022, 01:15:37

Войти
Вироби зі шкіри Магазин ножевой фурнитуры
* Начало Правила Новые сообщения Закладки Фото галерея Помощь Поиск Календарь Войти Регистрация
Мастер-нож  |  Мастерская  |  Дела кузнечные  |  Тема: При якій температурі проводити зварювання? 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Страниц: [1] Вниз Печать
Автор Тема: При якій температурі проводити зварювання?  (Прочитано 1329 раз)
Offline Pro100
Новичок

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 3
Offline Pro100 Новичок
« : 12 Май 2020, 12:51:35 »

Панове підкажіть при якій температурі відбувається ковальське зварювання ?
Є горн газовий. Видає температуру 1250 град. Міряв пірометром.
Зварити кусок арматури сам на себе можу. А от пробував декілька разів зварити сталі типу У8, 9ХС 65Г - ніфіга не виходить.

От і подумалося - може потрібна більша температура.

Дякую.
Записан
Offline AlexWolf
Пользователь

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 233
Offline AlexWolf Пользователь
« Ответ #1 : 12 Май 2020, 15:33:45 »

1200 градусів цілком достатня температура для зварювання.
Скоріш за все пакет не зварюється із за 9ХС. Така ж сама проблема виникає іноді і з ШХ15 та іншими сталями які містять хром. Якщо вміст хрому більше якоїсь величини, така сталь зварюється досить погано.
Ну і ще причиною може бути надлишок повітря, яке окислює сталь при нагріві. Спрбуйте зменшити кількість повітря що потрапляє в горн з газом, щоб у горні створилось нейтральне або відновлювальне середовище.
Спробуйте поексперемнтувати з У8 та іншими менш легованими сталями. Місця зварки треба зачистити та при нагріві пакету приблизно до 900 градусів обсипати пакет флюсом (бажано бурою) і гріти до температури зварювання (пакет в залежності від габаритів витримати в горні на зварювальній температурі від 1 до декількох хвилин, щоб прогрів був рівномірним) ну а потім легкими та швидкими ударами молотка чи кувалди видавити флюс (це звісно якщо у Вас немає пресу чи пневмомолоту).
Видавлювати флюс необхідно рівномірно простукуючи пакет з одного кінця в бік іншого. Не починайте з середини.
Видавили флюс, присипали бурою і знову грітися. Операцію у разі потреби повторити ще декілька разів в залежності від габаритів пакету (Це якщо пакет достатньо широкий). Потім коли в пакетт перестане попадати флюс і він ніби злипся, гріємо знову і легкими ударами прокувуємо. Кожен наступний нагрів силу ударів поступово збільшуємо. На початкових етапах не бажано бити в торець.
Записан
Offline Pro100
Новичок

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 3
Offline Pro100 Новичок
« Ответ #2 : 12 Май 2020, 18:25:15 »

Дякую за выдповідь.
Саме вчора намагася зварити совковий напилок + обкладки з 65Г (ймовірно. Стара монтіровка Жигульовська). Все робив як ви писали: пройшовся болгаркою по поверхнях, прихватит сваркою, нагрів до красна, флюс (бура), прогрів до світло оранжового коліру і легкими ударами простукував. І так декілька разів. В торці не бив. Не взялося.
Хоча після розрізання цбого невдалого пакету поверхня між пластинами була чистенька.

Можливо дійсно справа у повітрі. Бо якщо даю його меньше, то горн дає меньшу температуру.
Використовую ежекційну горілку з жекльором на 0.6 мм. Сьогодні придбав жеклор на 1,5 мм. Повторю спробу з цим жикльором - багато газу і мінімум повітря.
« Последнее редактирование: 12 Май 2020, 20:35:21 от Pro100 » Записан
Offline AlexWolf
Пользователь

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 233
Offline AlexWolf Пользователь
« Ответ #3 : 13 Май 2020, 09:17:04 »

Радянський напилок може бути виготовлений як з У10, так і з іншої сталі. Спробуйте знайти сталь з зазделегідь відомою маркою.
Монтировка від автомобіля - не означає що там саме 65Г, там може бути все що завгодно, і 40ХФ (з неї роблять ключі) і інша сталюка.
Розумію, зараз карантин, але спробуйте пошукати сталь з відомою маркою. За моїм досвідом - непогано варяться сталі У7-У10, ХВГ, ШХ15 (тут можуть бути виключення, іноді ШХ вариться погано, думаю причина - надлишок хрому в складі).
Ну і експерементуйте з дуттям, менше кисню - менше окислення пакету. Усе інше прийде з досвідом  Friends
Записан
Offline С.Ю.В.
Бывалый

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 478
Offline С.Ю.В. Бывалый
« Ответ #4 : 13 Май 2020, 10:14:23 »

Добрый день! Горновую сварку можно проводить и при меньшей температуре (1000 - 1100 гр.) если предварительно нагретый пакет до 200 - 300 гр. опустить ( подержать) в керосине (салярке).
Записан
Offline valera7
Бывалый

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 274
Offline valera7 Бывалый
« Ответ #5 : 13 Май 2020, 13:10:43 »

Як правило варять і шх і 9хс і хвгешку , але якщо атмосфера відновлювальна.Амато колись писав , що може зварити і при 950 градусах. Я варю часто і якщо є надлишок повітря то і бура неспасає...І навпаки інколи вдається відрегулювати горн так , що пакет чистенький без окислів..Я користуюсь горном із надувом, так зручніше регулювати горн і його розганяти...При зварці важливо щоб розплавлена бура з окислами вижималася з пакету , тому й кажуть , що важливіше часті але несильні удари, щоб розплавлена бура вимила окисли якщо вони утворилися
Записан
Offline Воля
Бывалый

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 449
Слава Україні!

Offline Воля Бывалый
« Ответ #6 : 13 Май 2020, 20:28:53 »

Одна із ознак початку зварювання- це коли бура "плаче", йде бульбашками у швах.
Записан

Героям Слава!
Страниц: [1] Вверх Печать 
Мастер-нож  |  Мастерская  |  Дела кузнечные  |  Тема: При якій температурі проводити зварювання?
Перейти в: