Мастер-нож Мастер-нож Форум любителей ножей
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
13 Август 2022, 19:02:36

Войти
Вироби зі шкіри Магазин ножевой фурнитуры
* Начало Правила Новые сообщения Закладки Фото галерея Помощь Поиск Календарь Войти Регистрация
Мастер-нож  |  Мастерская  |  Советы мастеров  |  Тема: Ручна поліровка бронзи, нюанс 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Страниц: [1] Вниз Печать
Автор Тема: Ручна поліровка бронзи, нюанс  (Прочитано 964 раз)
Offline fluid
Пользователь

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 147
Offline fluid Пользователь
« : 15 Июнь 2021, 11:38:30 »

Всім доброго дня.

Підкажіть, будь ласка, в чому причина і як обійти цю проблему.
Суть - при ручній поліровці бронзового больстера на наждачному папері отримую матову (сіру) поверхню навіть після 2000 гріт.
Методика поліровки - плоска поверхня, накладена смуга наждачки, все змочується водою, заготовку рухаю руками в обох напрямках, періодично повертаючи на 90 градусів. Зерно змінював 120 - 240 - 400 - 600 - 800 - 1000 - 2000.
Абразивний матеріал - карбід кремнію.
Вже на 800 гріт і спостерігався такий ефект - перші N рухів дають відносно блискучу поверхню, а далі поверхня стає матовою, сіруватого відтінку.
При цьому машинна шліфовка (ну, тупо круг на липучці, 240 гріт) дає блискучу поверхню, хоча, звичайно, чистота її відповідає тим 240 грітам, не поліровка  Весёлый .
Тобто, майже впевнений, що якщо взяти кружок на 1000 гріт, і шліфувати механічно, то буде блискуча поверхня, умовно полірована.
Очевидно, що й мусліновий круг + паста - теж дасть блискучу поверхню.

Але мене цікавить, як відполірувати руками. Тобто, є деталь із матовою поверхнею, після 2000 гріт - і що зробити далі, щоб вона стала блискучою? Руками і наждачкою, або руками і пастою "ГОИ".
Може, полірувати насуху, без води?
Просто реально забавний ефект, зовсім для мене не очевидний.
Записан
стрекач
Ветеран

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 953
стрекач Ветеран
« Ответ #1 : 15 Июнь 2021, 12:25:13 »

Долгое время я и сам морочился с этими больстерами. Гладкий или полированный - быстро царапается, с риской на поверхности - нет товарного вида. Пока не купил простенький китайский гравер. Фактуровка после обработки выглядит очень классно, плюс не видно никаких царапин. А если почернить - вообще жирненько выходит кивающий
Записан
Offline seraotzt
Бывалый

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 304
Offline seraotzt Бывалый
« Ответ #2 : 15 Июнь 2021, 12:44:59 »

Так бронза/латунь м’яка шо капець ))) А карбідкремнієва наждачка дуже легесенько віддає абразив. От той абразив і гуляє по малій площі )) Спробуйте не йорзати туди-сюди (на фініші) а рухатись в одному напрямку і після кожного руху витирати папірчик (об штани  Смеющийся).
 А взагалі - навіть по матовій поверхні достатньо намастити полірувальною пастою звичайну тканину і витерти все до блиску. ПРо мех обробку взагалі мова не йде, там все простіше )
 Якщо хочеться експериментів - візьміть дрібну наждачку на оксиді алюмінію (вони не сипляться) або методом спроб і помилок підберіть свій варіант. Наприклад Klingspor від 2000 гріт папір сам як шифер, бугорками. Для тонких фінішів добре підходить.
« Последнее редактирование: 15 Июнь 2021, 13:09:43 от seraotzt » Записан
Offline fluid
Пользователь

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 147
Offline fluid Пользователь
« Ответ #3 : 15 Июнь 2021, 12:56:58 »

Тобто, основна причина такого ефекту - наявність вільного абразиву (зерна, які осипались)? Спробую насуху пошліфувати, з протиранням деталі і струшуванням (або просто частою заміною ) наждачки.
Ну і руками пастою (на ганчірці) спробую потерти.
Дякую 
Записан
Offline fluid
Пользователь

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 147
Offline fluid Пользователь
« Ответ #4 : 15 Июнь 2021, 13:00:05 »

Долгое время я и сам морочился с этими больстерами. Гладкий или полированный - быстро царапается, с риской на поверхности - нет товарного вида. Пока не купил простенький китайский гравер. Фактуровка после обработки выглядит очень классно, плюс не видно никаких царапин. А если почернить - вообще жирненько выходит кивающий

Тут я згоден, але в даному випадку хотілось розібратись із питанням  Весёлый .
Записан
Offline seraotzt
Бывалый

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 304
Offline seraotzt Бывалый
« Ответ #5 : 15 Июнь 2021, 13:04:28 »

Тобто, основна причина такого ефекту - наявність вільного абразиву (зерна, які осипались)?
Абсолютно точно  кивающий
Той самий ефект, як Ви камінець рівняєте на порошку карбіду кремнію. Абразив створює тонкий шар і не зрізає матеріал, а робить по ньому ямки своїми кутиками  Весёлый
Можна і з водою, звичайно - вода вимиває вільний абразив і власне те, що той абразив вирвав. Але головне зрозуміти фізику процесу
« Последнее редактирование: 15 Июнь 2021, 13:07:10 от seraotzt » Записан
Offline fluid
Пользователь

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 147
Offline fluid Пользователь
« Ответ #6 : 15 Июнь 2021, 13:28:20 »

Дякую!
Записан
Offline Uliss
Старожил

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 1364
Иди и смотри
Offline Uliss Старожил
« Ответ #7 : 16 Июнь 2021, 07:40:07 »

Фактуровка і чорніння знімає ВСІ питанння назажди.
Записан

В прежние времена человек и ягуар охотились вместе, и оба они были порождением тьмы.
Offline ЗРВ-65
Пользователь

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 88
вертикаль не предел
Offline ЗРВ-65 Пользователь
« Ответ #8 : 16 Июнь 2021, 09:43:13 »

Я полирую под проточной водой, всё прекрасно получается.
Записан
Offline fluid
Пользователь

Статус: "Гость"
отображение информации ограничено

Сообщений: 147
Offline fluid Пользователь
« Ответ #9 : 16 Июнь 2021, 12:09:58 »

А варіант, треба спробувати, хоча б для експерименту.
Записан
Страниц: [1] Вверх Печать 
Мастер-нож  |  Мастерская  |  Советы мастеров  |  Тема: Ручна поліровка бронзи, нюанс
Перейти в: